2010. június 8., kedd

Üdv Mindenkinek!


Mostanában nem volt időm blogot írni, mert végre dolgozom :) Az elmúlt 3 hét nagyon kemény volt, de mostmár beállt minden a normál kerékvágásba.
Sokan kérdezik, hogy mi a munkám pontosan...röviden a bevándorlási ügynökünk mindenese vagyok :P bővebben...van 7 háza diákoknak kiadva és ezeket felügyelem.
Ha bármi gond van a házban, akkor intézem, ott vagyok a ki - és beköltözéseknél ill. én mutatom meg a házat az érdeklődőknek. Nem vészes a munka és legalább fejlődik az angolom.
Az elmúlt 3 hét, csak azért volt nehéz, mert most nyitottak új házat és rengeteg dolog volt vele. A végére annyira profi lettem, hogy már egyedül szereltem össze a bútorokat.
A másik szuper hír az, hogy végre elköltöztünk, bár ezt már mindenki tudja :P Imádunk itt lakni, csendes környék, viszont nincs messze a várostól, olcsó és csak mi ketten vagyunk.
Lesz házavató buli a szülinapommal egybekötve és Danival elmegyünk az Aquariumba, hogy végre lássak lamantint :)))) ezt kértem ajándékba.
Ezekről majd beszámolok, mert most nincs semmi érdekesség, amiről mesélni tudnék. Itt is sokat esik az eső és már nagyon unjuk, de ezt leszámítva jól vagyunk.


Nem sokára folyt.köv.


Addig is IMÁDAT NEKTEK ÉS MILLIÓ CSÓÓÓK!!!


Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése