2009. szeptember 20., vasárnap

Hellóóóó / próbálom variálni a köszönéseket / :)))))))))))))

Hétközben nem történt igazán semmi a szokásoson kívül, csak annyi, hogy vége lett a Ramadannak és emiatt beszélgettünk az osztállyal a vallásokról és meghökkentek azon, hogy én nem követem egyik vallás törvényeit sem és nem járok templomba. Na, de ahhoz még gyenge az angolom, hogy kifejtsem a véleményem az egyházakról, de talán jobb is, ha nem tudják :P
Dani már melózik és remélhetőleg mostmár nekem is lesz valami.
Pénteken volt Danyim szülinapja, amit aznap kettesben ünnepeltünk meg, viszont szombaton sütöttem egy tortát, mert vendégeink jöttek, meg hát nincs szülinap torta nélkül. Itt volt Sándor Karsai / Alex / a barátnőjével, Minnel. Itt volt még Willan és Simon. Hoztak egy üveg vodkát, amiből persze csak mi ketten ittunk, mert itt nem igazán isznak rövidet a népek. Ki is akadtak azon, hogy mi tisztán ittuk. Úgy terveztük, hogy elmegyünk táncizni, de mivel fél 1-kor még itt voltunk és álmosak lettünk, így ezt elnapoltuk.
Jaj, nem tudom, hogy meséltem-e már Alexről. Róla annyit kell tudni, hogy Dani kollégája volt és félig magyar. Az apukájáék 56-ban jöttek ide és ő még soha nem volt Magyarországon, de pár szót tud és ezt elő is adta szombaton.
Sorolom: Szia, mi a neved? Sándor, rakott krumpli, paprikás krumpli, igen, nem, ló...sz a se..be. Szóval a lényeget tudja :)
Ma bementünk a városba picit mászkálni, aztán főztünk chilli con carne-t és most várjuk a Gézuékat Skype-ra...

Hiányoztok!!!

Csók és ölelés mindenkinek:
Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése