2009. szeptember 13., vasárnap

Sziasztok!

Bocsánat, de kicsit elúsztam a héten...
No, hogy előző bejegyzésemet befejezzem, szerdán jött a tanárom, szóval volt értelme bemásznom. Csütörtökön semmi extra nem volt, csak suli, ja meg beköltözött a házunkba még 3 magyar.
Pénteken kirándulni voltunk a sulival, de sajnos csak a nyelvi osztályok, így Dani nem tudott jönni. Bronte beachről sétáltunk át Bondi beachre, ami 3,5 km. Azt tudni kell, hogy az ázsiaiak nem szeretnek sétálni / ezt ők mondják magukról /, szóval nekik ez már komoly kihívás volt. Gyönyörű szép helyeken sétáltunk és már amennyire tudtuk végig beszélgettük az utat :)))) Azt már mondtam, hogy itt az én arcom számít viszonylag különlegesnek, szóval mindenki megjegyez elsőre, ami azt eredményezte, hogy mindenki szeretett volna velem közös képet készíteni, még azok is akik nem az osztálytársaim. Celeb lettem :) csak viccelek , picit zavarbaejtő volt, de jó érzés, hogy kedvelnek.
Miután átértünk Bondira mindenki hazament, de én elővettem kedvenc könyvemet / A Titok ugyebár / leültem a homokba és 2 órán át töltődtem. Olyan jó érzés, hogy bármikor láthatom az óceánt. Mindig erre vágytam!!!
Tegnap megfőztem életem első töltött paprikáját, pontosabban paprika hiányába, csak a gombócokat, de annyi lett, hogy most egy éhes hadseregre vadászok, hogy elfogyjon :P
Ma kimentünk az új lakótársakkal Bondi beachre, mert volt valami tavaszköszöntő szél ünnep vagy mi. Rengetegen voltak kint és mindenki sárkányt eregetett, szuper látvány volt!!! Hazafelé hoztam a formámat és elestem...hát így, de legalább mindig sikerül megnevettetnem a környezetemet. Jaj azt elfelejtettem, hogy ma láttam egy állatkereskedésben kiskutyákat és óóóóó úgy szerettem volna hazahozni egyet, de ez még várat magára, viszont amint belefér az életünkbe, lesz egy magyar vizslánk.
A hetet összefoglalva, minden szuper :)))

Csók: Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése