2009. december 16., szerda

Elnézést mindenkitől, hogy ilyen régen írtam, de nem történt semmi különös. Szombaton voltunk Szilviékkel strandolni, de Dani sajnos megint dolgozott, így Ő nem tudott jönni, viszont most hétvégén szabad lesz végre :) Na szóval szombaton átkompoztunk Manly beachre, útközben lefényképeztem Russel Crowe házát, amiről nem hittem el eddig, hogy az övé, mert messziről úgy néz ki, mint valami hangár, viszont mikor rákerestem a neten, akkor ezt adta ki, persze van egy farmja is és találtam a házról közelebbi fotókat és onnan már nem is rossz :P no ezeket szokásszerint felrakom a picasara. Manly-n az a jó, hogy van egy öböl, ahol tök csendes a víz, szóval ott még úszni is lehet, nem csak a hullámokkal kűzdeni, na ott nyomultunk Szilviékkel. Elmentünk kagylót gyűjteni, amikor majdnem ráléptem egy rájára, aztán egy tengerisünt vettünk készre, Pisti ki is vette a vízből, de láttuk, hogy még él, szóval megsajnáltuk és visszadobtuk. Nagyjából ennyi történt, ja meg persze az, hogy szénné égtem megint. Megpróbálok mostmár tényleg írni Ausztráliáról, mert olvastam a neten 1-2 „csodás” írást :P Én nem vagyok valami nagy író, viszont kamuzni nem szokásom ugyebár :)



Neki esek a szuper irománynak!

Csóközön Mindenkinek:
Nyoi

2 megjegyzés:

  1. Itt meg pont tegnap kezdett havazni. Azért a karácsony így az igazi, de biztos jó strandolás után is karácsonyfát díszíteni. :P

    VálaszTörlés
  2. nem szeretem a telet, de erre a pár napra tényleg jó lenne egy kis hó, viszont tegnap kaptam egy kis karácsonyfát ajándékba :)

    VálaszTörlés