2009. november 30., hétfő

Hétvégi beszámoló:

Pénteken Foot Lockeres karácsonyi buliba mentünk /gyk: ez Dani munkahelye /, ami nagyon jóra sikerült. Igazából ez volt az első bulink, mióta kint vagyunk. Kerti sütögetésekre járunk, de táncizni, most voltunk először. Ennek örömére sikerült jól berúgnom. Megittam 9 pohár pezsgőt, ami lehet, hogy egy gyakorlott partyarcnak nem sok, de nekem az volt :) Na a lényeg, hogy jól éreztük magunkat. Másnap persze voltak gondjaim...én nem értem, hogy egyes emberek, hogy bírják ezt minden hétvégén.
Estére összekaptam magam és Szilviékkel / ők a lakótársaink / elmentünk az Operához, aztán beültünk egy pub-ba, mondanom sem kell, hogy csak colát ittam. Éjjel 1-re értünk haza, de én reggel 5:50kor keltem , mert néztem Mamu műsorát / ha valakinek ez újdonság, én így hívom anyumat/. Ez volt az 50. adása a tv-ben, de csak most sikerült megnéznem. Nagyon büszke voltam rá, olyan szép volt és látszott, hogy szereti ezt csinálni.
Ma nem történt semmi extra, volt pár veterán autó a parkban, azokról lőttem pár képet, aztán ennyi. Most éjszaka fél 3 van, de nem vagyok álmos. Képeket szokásszerint felrakom a Sydney mappába.

Szeretlek Titeket!

Csók: Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése