2009. augusztus 22., szombat

Na helló!


Tegnap szuper napom volt... Manly beach-en voltunk kirándulni az osztállyal. Az Opera mellől indultunk komppal. Az út fél óra volt és közben nagyon jó kis képeket lehetett csinálni a városról, amit természetesen meg is tettem és amint megismerkedem jobban a bloggal, készítek albumot.
Mikor megérkeztünk a partra, egyből levettem a cipőmet és voltam olyan bátor, hogy bokáig bementem a vízbe...maradjunk annyiban, hogy nem volt meleg. Azért páran már úsztak / ők tudják /. Sokat beszélgettem Lucyval. Ő a másik tanárom, olasz és 12 éve él itt.
Mesélte, hogy sokan meghalnak, mert azt hiszik, ha tudnak úszni, akkor már minden ok, de az óceán teljesen más... rengeteg örvény van, amiből esélytelen kijönni, és akkor még nem is beszéltünk a helyes kis élőlényekről, pl. a cápák. Viszont, itt szinte minden parton le van kerítve egy medence az óceánból, ahol biztonságban úszhat, aki akar. Séta közben odaszólt nekem egy néni, hogy jó a pólóm, hazafelé pedig egy bácsi elegyedett szóba velem a kompon. Kérdezte, hogy turista vagyok-e stb. A végén sok szerencsét kíván az itteni élethez. Nagyon kedves volt. Itt nem szokatlan, hogy csak úgy rád mosolyognak az emberek. Nekem még fura, hogy ennyire közvetlenek, de tetszik nagyon :)))
Este rakottkrumplit csináltunk Danival, ami picit körülményes volt, mert nincs tepsi a házban, de mint mindent, ezt is megoldottuk.


Ma csak egy picit mentünk be a városba, sétáltunk a Hyde parkban, ahol épp esküvő volt...naggggyyyon durva autók parkoltak ott. Majd ezekről is töltök fel képeket. Egyszercsak :)


Millió csók és ölelés: Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése