2009. augusztus 31., hétfő

Sziasztok!

Megpróbálom pótolni az elmúlt pár nap eseményeit...

Pénteken Sakurako nevű osztálytársnőmtől elköszöntem, mert megy vissza Kyotoba. Eléggé jóba lettünk, szóval volt e-mail cím csere, aztán majd meglátjuk.
Szombaton szerettünk volna kirándulni, de délelőtt esett, így elhalasztottuk.
Szerencsénkre vasárnap nagyon szép idő volt, így elmentünk Manly beachre. Még múltkor, amikor az osztállyal mentünk, maradt két kompjegy, amit nekem adott Lucy, hogy használjuk fel Danival. Szóval kompoztunk és sok szép képet csináltunk. Mikor odaértünk egyből muszály volt fish&chips-et enni :))) aztán sétáltunk egy nagyot... Dani picit elaludt a homokban / olyan kis aranyos volt, de ez titok :P / A part tele volt emberekkel és már sokan be is mentek a vízbe, mi még várunk ezzel picit. Azt azért el kell mondanom, hogy itt most kezdődik a tavasz és simán volt 30 fok, izgi lesz a nyár...
Nagy örömömre láttunk 3 hatalmas gyíkot is sütkérezni a sziklákon. Ilyet otthon csak az állatkertben láttam eddig, szóval megint mint egy hülye óvodás, kattintgattam ezerrel.
A suli ma is jó volt stbstbstb :) A mai vacsit Dani készítette és nagyon fincsós lett.
Hát itt tartunk éppen.  Minden rendben van velünk, szóval aki aggódi, az ne tegye!
Képeket rakok fel a hétvégéről, nézzéteknézzétek.
Jaj Bejám és Zsuzskám úgy örültem a soraitoknak, hiányoztok ám nagyon!
Bejám kontrolozz sokat és gyűjtsd a pénzt...várlak!!!
Tündér Pannimnak, pedig üzenem, hogy nézem a Holdat!

Szeretlek Titeket!

Csók: Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése