2009. november 13., péntek

Na megvolt ma a nagy séta. Reggel borúsnak indult a nap, ezért csak az itteni folyópartra sétáltunk le Szilviékkel / ők az új magyarok a házban /, de mire leértünk már egész normális idő lett a szelet leszámítva, szóval úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Bondi-ra. Szerintem nagy vihar lehetett kint az óceánon, mert nagyon sok halott madár volt a parton, valamilyen halászmadár féle hüpp... ja és mindenféle halat partravetett a víz, pl. gömbhalat. Mikor elindultunk haza, a magyar étterem teraszán észrevettem Ausztrál Tomot. Vicces, hogy pont tegnap mondták nekem, hogyha látom, akkor adjam át a magyarok üdvözletét. Hát megtettem, amit megkövetelt a haza :P telefonszámot cseréletünk, mert mondta, hogy szeretne magyarokkal találkozni. Aztán a vonaton lekezdett beszélgetni velünk egy néni, aki 2 és fél éves volt, amikor a szüleivel a háború után ideköltöztek. Ahhoz képest elég jól tudott magyarul. Mivel estig sétáltunk, úgy döntöttünk, hogy megvárjuk Danit / ma a belvárosi üzletben dolgozott / és együtt megyünk haza. Szegény Szilviéket jól kifárasztottam, de azért úgy vettem észre, hogy jobb kedvük lett az óceántól. Képeket raktam fel a Sydney albumba. Most épp NBA meccset nézünk Danyimmal oszt ennyi :D

Csók: Nyoi

U.I.: tegnap Tomóékkal álmodtam, az egész családjával és most még jobban hiányoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése