2009. november 12., csütörtök

Tegnap találkoztam Zsuzsival és lementünk a partra beszélgetni.  A sok eszemmel otthon felejtettem a naptejet és úgy leégett a hátam... Tényleg igaz amit mondanak, itt sokkal erősebb a nap. Legutóbbi bejegyzésemben a hazai ízeket hiányoltam, erre Zsuzsi mutatott nekem egy hihetetlenül jó kis boltot. Ott van a suli mellett, de eddig sosem mentünk be.
Egy szlovák pasié és csak szlovák, cseh és magyar kajája van. Igazi Csabai / nem made in Australia /, sonkák, kecskesajt, magyar libamáj, gulyáskrém,koviubi, káposzta, Univer mustár, zselés szaloncukor, nosztalgia szaloncukor, beigli éééééésssss Túró :) meg vagyok mentve, mert sehol máshol nem lehet kapni. Jaj és magyarul mondta a dolgokat. Nagyon jó fej volt és a legjobb az egészben, hogy olcsóbb, mint egy átlagos bolt. Gondolom ez nektek nem valami izgi, de itt a világ másik oldalán, nagy öröm ilyen ételeket találni.
Ááááá és tegnap felfedeztem Ausztrál Tom-ot. Tudom, hogy már sokan ismerik, de annyit kell tudni róla, hogy 22 éves, itt él Sydney-ben, nem magyarok a szülei, de ő mégis el kezdett magyarul tanulni és nagyon vicces :) fent van youtube-on.
Jött a házba egy magyar pár, akik most picit el vannak kenődve, ezért holnap mutatok nekik ezt-azt a városban és lemegyünk a partra, hogy feltöltődjenek lelkileg.
Ezek mennek, meg a bárányfelhők:P Mi jól vagyunk!

Puszi mindenkinek!

Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése