2009. november 24., kedd

Sziasztok!

Kicsit lemaradtam a bloggal, de most megpróbálom bepótolni.
Pénteken Zsuzsiéknál voltunk, mert már régóta mondták, hogy menjünk át pálinkázni.
Amint odaértünk tálalva volt a pörkölt-nokedli-koviubi trió, de előtte persze bedobtunk egy felest. Nagyon belaktunk / azóta minden este imába foglaljuk Zsuzsi nevét :) / ezért elmentünk sétálni. A házuktól 5 percre van egy mocsaras hely, ahol egy fahídon lehet végig menni. Nem tudom pontosan leírni, hogy milyen, de képeket rakok fel a Sydney mappába.
Séta után átmentünk Zoli tesójának a házába pancsolni. Sós vizű a medencéjük, ami nekem meglepő volt, de nagyon tetszett. Egész este azzal szenvedtünk, hogy csináljunk egy normális képet a víz alatt, de nem nagyon jött össze :P A fürdésben kifáradtunk, szóval jól esett a magyar vacsi. Zsuzsiék voltak egy magyar hentesnél, hoztak sonkát, kolbászt nyamiiii. Másnap reggel elmentünk Coogee beachre, mert Zolinak ott volt egy kis munkája. Addig mi kávéztunk egyet. Eddig ez a part tetszett a legjobban, mert nincsenek olyan nagy hullámok, ezért is jár oda sok család. Danit elvittünk melóba, aztán hárman elmentünk egy piacra. Az egész piac egy bazi nagy csarnok, igazából semmi rendszer nincs ott, csak mindenki lepakol /legalábbis nekem úgy tűnt/és kiabálja az árakat, de ami a lényeg, hogy sokkal olcsóbb minden. Pl. amíg a boltban 4 dollár egy doboz eper, ott csak 1. Vettem egy rekesz mangót, mert nem kicsit kaptunk rá. Aznap este hivatalosak voltunk a régi házba kerti party-ra. Volt egy magyar nő, aki kosarazik. Nem rég volt Sydneyben a veterán olimpia, persze ez nem az jelenti, hogy mindenki öreg, csak már nincsenek abban a korban, hogy élsportolók legyenek. Na a lényeg, hogy a női kosárlabdában a Magyarok hozták el az aranyat!!! Innek is gratula nekik :) Ez a nő is a csapat tagja volt. Öröltem, hogy Dani végre tudott valakivel rendesen beszélgetni a kosarazásról, mert én meghallgatom, de nem igazán tudok hozzászólni. Készült róluk közös fotó, aranyosak voltak. Danimnak kicsit szokatlan volt,  hogy egy nő magasabb nála :D Éjjel fáradtan értünk haza, mégsem tudtam elaludni, mert nagyon meleg volt. Vasárnap reggel Szilviék mondták, hogy menjünk el Coogee-ra, mert 42 fok lesz. Volt is annyi :) Nem tűzött a nap, csak bazi meleg volt. Szóval végre fürödtem az óceánban, most először :)))))))))))) Nagggyoon jó volt, nem is volt hideg, csak be kell szereznem egy másik fürdőruhát, mert ezt egy gyenge hullám is lekapja rólam.
Ma elviselhetőbb volt az idő, csak 25 fok volt. Reggel hívott a mamim, jó volt hallani a hangját. Délután pedig a nagyapám volt szomszédja hívott, mert itt él évekóta Sydneyben. Mindig is mondtam, hogy kicsi a világ.
Ennyit mára, a képeket máris feltöltöm.

Nagy ölelés mindenkinek!!!

Nyoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése